Kako da pronađem proizvod koji mi treba?
Do proizvoda koji tražite možete doći na dva načina: 1. pregledom kategorija iz glavnog menija ili 2. pretragom. Pregled kategorija podrazumijeva listanje kategorija iz glavnog menija na vrhu naše stranice. Primjera radi, ako ste zainteresovani za rasipače, prevucite kursor na meni-kategorije Rasipači, pa kliknite na isti. Pretraga podrazumijeva pronalaženja proizvoda na osnovu karakteristične ključne reči – najčešće naziv, tip ili proizvođač. Upišite ključne reči u predviđeno polje za pretragu i kliknite dugme za pretragu. Dobićete listu proizvoda koji odgovaraju zadatim ključnim riječima.
Kako da kupim nešto sa Mikanshop Internet prodavnice?
- Izaberite proizvode koje želite da kupite, tako što ćete ih ubaciti u korpu
- Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu’ pored željenog proizvoda. Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled korpe i kliknite dugme ‘Narudžba’. Popunite formular za naručivanje i kliknite dugme ‘Pošalji narudžbu’.
Šta je korpa?
Korpa je virtuelni objekat na našoj Internet prodavnici, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa ‘pravom korpom’. Osnovna uloga korpe je da izaberete proizvode koje želite kupiti. Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu’. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćen kao Vaš izbor. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom ikonicu “korpa” koje se nalazi u zaglavlju sajta.
Kada ću dobiti na adresu naručene proizvode?
Zavisno od tipa proizvoda i negove raspoloživosti na skladištu. Za manje proizvode koje šaljemo brzom poštom vrijeme isporuke je obično u roku od 3 radna dana.
Kako se plaća naručena roba?
Zavisno od tipa proizvoda. Za veće/skupe proizvode potrebno je da ostvarimo direktan kontakt i dogovorimo uplatu avansa. Manje vrijedna naručena roba se plaća pouzećem – plaćate kuriru prilikom isporuke robe.
Kako da kreiram nalog/ulogujem se na Internet prodavnicu?
Mikanshop Internet prodavnica po podrazumijevanim podešavanjima ne zahtjeva logovanje. Narudžbu je moguće napraviti i proslijediti bez kreiranja naloga. Međutim, isti svakako možete napraviti. Forma za logovanje/kreiranje naloga se nalazi u gornjem desnom uglu naše Internet podravnice. Jednom kreiran nalog možete upotrebniti x puta za kreiranje narudžbi.
Šta da radim ako zaboravim lozinku?
Klikom na nalog pojaviće se i link za resetovanje lozinke. Kliknite na isti, unesite Vaš email i mi ćemo Vam poslati instrukcije za reset.
Koliko iznosi trošak dostave?
Cijena dostave varira u zavisnosti od količine/veličine proizvoda i za veliki broj proizvoda se vrši dogovor u vezi transporta/preuzimanja/cijene dostave. Za dostavu kurirskom službom cijena iznosi standardno 7 KM po pošiljci.
Da li isporučujete u druge države?
Standardno vršimo dostabu u okvirima Bosne i Hercegovine. Za druge zemlje molimo Vas da nas kontaktirate na: +387 55 555 050
Šta da radim ako mi stigne oštećen paket ili proizvod ne radi?
Mi ulažemo maksimalan trud da sva roba prije isporuke bude detajno pregledana i bezbjedno upakovana. Ipak, može se desiti da iz određenih razloga ne budete zadovoljni isporučenom pošiljkom. Iz tog razloga Vas molimo da primljenu pošiljku detaljno pregledate, te da sve primjećene nedostatke što je prije moguće prijavite na naše kontakt servise, kako bismo mogli blagovremeno reagovati i izvršiti zamjenu oštećenog artikla. Reklamacije uvažamo najduže u roku od 7 dana od dana isporuke.
Kako da znam da je moja narudžba uspješno prosleđena?
Kada dodjete do posljednjeg koraka i kliknete na dugme Pošalji narudžbu pojaviće se prozor sa potvrdom narudžbe, brojem i detaljima iste. Zapišite ovaj broj za Vašu referencu. Ukoliko se ovaj prozor ne pojavi, znači da je došlo do greške i najbolje bi bilo da kontaktirate našu podršku na email mikan.prom@gmail.com
Obavio sam narudžbu prije nekoliko dana, sve je prošlo regularno, a pošiljka nije stigla. Zašto?
Mogući razlozi: 1. Niste bili dostupni kada Vas je naš tim pokušavao kontaktirati putem telefona, 2. Unijeli ste pogrešan/nevalidan broj telefona prilikom prosljeđivanja narudžbe. Na žalost, sve narudžbe koje ne budu potvrđene putem telefonskog razgovora, ne možemo poslati na isporuku. Naš tim će pokušati da stupi sa Vama u kontakt u periodu najduže od 3 dana od datuma kreiranja narudžbe i ukoliko se u ovom periodu kontakt ne ostvari narudžba će biti odbačena kao nevalidna